miercuri, 6 aprilie 2016

21 de intrebari clarificatoare

1. De ce as incepe o afacere?
2. Ce fel de afacere vreau?
3. Este business sau hobby?
4. Cine este clientul meu ideal?
5. Ce fel de produse/servicii voi oferi?
6. Am timpul si banii necesari pentru a-mi incepe afacerea?
7. Ce ma diferentiaza de competitori?
8. Unde va fi amplasata afacerea mea?
9. De cati angajati voi avea nevoie?
10. Ce fel de furnizori imi trebuie?
11. Cat de multi bani sunt necesari pentru inceput?
12. Am nevoie de un impumut?
13. In cat timp produsele/serviciile mele vor fi disponibile?
14. In cat timp voi face profit?
15. Cine este concurenta mea?
16. Cum va fi pretul produsului meu in comparatie cu concurenta?
17. Care va fi forma juridica a afacerii mele?
18. Ce impozite voi plati?
19. De ce fel de asigurare am nevoie?
20. Cum imi voi gestiona afacerea?
21.Cum imi voi promova afacerea?

Daca nu ai obosit deja, afla si care ar fi cei 10 pasi necesari pentru a incepe o afacere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu