Management

Vrei sa ai un bussiness de succes? Afla daca ai calitatile necesare pentru a fi un bun manager.
Esti un lider? Psihologii au stabilit trasaturile cele mai des intalnite la liderii de succes. 
Cum ti-ai putea dezvolta abilitatile de conducere?
Cum ar trebui sa iei decizii? A conduce inseamna implicit a lua decizii. Daca vrei sa ai succes deciziile pe care le iei trebuie sa fie eficiente.
Cum gestionezi angajatii? Comunicarea dintre firma si angajatii sai este esentiala. Politica de comunicare, regulile de comunicare scrisa, Manualul noului angajat, sunt tot atatea chei pentru gestionarea angajatilor. Si deosebit de important este sa stii si Cum SA NU FACI angajari.

Ce ar mai trebui sa stii:

Cum scrii un plan de afaceri? - Sectiunile Descrierea companiei, Analiza pietei, Organizare si management, Descrierea Produselor/serviciilor, Marketing si vanzariFinantarea, Proiectii financiare, Anexa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu